lördag 21 augusti 2010

Sköna lördag!



Tycker ni att det är trist väder? 
Jag vet ett gäng valpar som inte alls håller med, eller iaf inte bryr sig :)


Föräldrarnas grannars Jack russel Bella har fått sex valpar och nu är det inte en lugn stund hemma hos dem. 
Stackars Bella...alla hennes mammaskills sätts på hårda prov men hon verkar så himla duktig och vet precis när de små går över gränsen och behöver förmanas.

Jag blev väldigt sugen på en liten en, men det får vänta. Kanske nästa kull.....♥





 Titta vilka söta små tassar!





Tänk vad mycket nya dofter att nosa på! 

Nu ska jag bara slappa ett tag för jag känner mig inte helt på topp och sen blir det en promenad...kanske ner på stan. Mamma och jag gick ner till deras stad igår och tog en Espressohousefrukost -hur mysigt och skönt som helst! Jag har tur som har världens bästa mamma och att vi har så roligt ihop. Tack!

Ni får ha en riktigt skön dag!
Hej hopp!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥