tisdag 10 augusti 2010

Räkmacka!



Att jobba var visst mer tröttande än jag trodde :) Ändå slutade jag lite tidigare så att jag kunde åka med mamma och pappa och brodern till Göteborg och på vägen visa nya huset. Det har hela tiden känts som att det är så långt kvar till flytten men nu närmar det sig med stormsteg och om två månader kommer jag inte längre att vara stadsbo utan lantiskatt. Tiden har gått så fort!!


Det var också himla kul och oväntat att träffa föräldrarna idag ♥



Killen tjuvfotade när jag somnat bara en liten, liten stund efter att jag kommit hem och ju bara skulle vila lite i sängen....Efter lite kaffe och syltkakor är jag dock i fin form igen och förbereder mig nu för att gå till Heaven23, där vi ska äta räkmackor med killens familj. Han fyller år idag och det måste ju firas ♥ Presenten fick han redan i morse innan jag gick till jobbet, men han var nog lite för sömnig klockan 06:00 för att kunna känna riktig födelsedagsstämning. Men det ska vi snart ändra på!!




 
Ha en skön kväll!
Kram

1 kommentar :

  1. Hej Mia!

    Det var kul att vi kunde komma förbi och hämta dig på arbetet för att sedan åka och titta på nya huset. Det ska bli så kul att komma och hälsa på er där.

    Ha en bra dag, kram mamma

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥