måndag 9 augusti 2010

Hemmafix


Så här blev stolen jag målade om.
Inte perfekt men väldigt mycket fräschare och finare. 
Det är roligt att kunna "återanvända" gamla möbler och ge dem ett uppsving.

Hej alla!

Idag var första dagen på jobbet efter semestern.
Jag hade mycket hellre haft ännu en veckas semester men det var ändå helt ok att vara tillbaka. 

Kvällen var däremot kanon!! 
Den tillbringades på Liseberg med killens familj samt åkband och allsång med Lotta. 
Jag kan knappt minnas när jag senast åkte så mycket och nästan allt var roligt!
Är helt trött och lycklig och ska just lägga mig. 
Men innan dess vill jag bara visa hur balkongen blev efter lite kärlek. 




Den fina blomman fick jag av mamma och pappa på födelsedagen.



Godnatt och sov gott!
zzzzzzzz....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥