onsdag 11 augusti 2010

I've been to heaven



På väg till Heaven23 och killens familj för lite födelsedagsfirande. 
Kolla in väskan... jag köpte den för flera år sedan på Karen Millen och jag blir alltid lika glad när jag han den.

Godkväll!
 Hoppas att ni haft en skön dag.

Jag har haft mycket tankar på lägenheten och hur det kommer att gå med försäljningen. 
Men det är ingen idé att oroa sig. Bättre då att tänka på gårdagens supermumsiga måltid.



Utsikten är helt fantastisk från 23:e våningen....
 

 ...och maten var jättegod!






Härlig vy över stadens upplysta gator!
Hoppas att hela familjen G + B fick en bra hemresa och att de tyckte om Göteborgsbesöket.
-Nästa gång ni hälsar på blir det kanske i huset.

Nu blir det lite Miss Marple och en kopp te innan det är dags att krypa till kojs.


Kram och hej!

1 kommentar :

Jag blir så glad för din hälsning ♥