lördag 24 juli 2010

Tillfälligt tillbaka i stan

 Hej igen!

Vilken bohuslänsk roadtrip vi har gjort killen och jag. I måndags gav vi oss iväg för att paddla vid Flatön och sedan besökte vi Smögen, Kungshamn, Fjällbacka och Grebbestad innan vi igår avslutade hos föräldrarna för att fira min födelsedag.



Området runt Bassholmen är väldigt vackert.

Man måste alltid ha med sig lite nödmat!


Vattnet var kristallklart och härligt havsgrönt.


 Otroligt vacker utsikt för vår lilla kaffepaus!


En skön stund på Smögenbryggan innan vi åt på restaurang Skäret.


 Visst är det vackert med vind- och havsslitna sjöbodar.

Gamla feskebådar i förgrunden och i bakgrunden är segelbåtarna på vägen in till Kungshamn eller Sotenkanalen.




En riktigt fin bonus med att besöka nya ställen är alla fina små caféer man måste testa ♥



 ...och alla nya smaker på fisksoppa som ska avsmakas.


 Vi hann även med att besöka Vitlycke för att titta på hällristningar. 
Rätt tufft att det finns så mycket här i Bohuslän.



Det har varit hur mysigt och roligt som helst men nu är jag rätt nöjd vad gäller tältsovande, trangiakök och kalla duschar och jag kan helt ärligt säga att jag inte tror att den egna sängen någonsin känts så skön som när jag kröp ner igår kväll med Alien på TV:n i bakgrunden ♥


Ha en riktigt skön kväll!
Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥