fredag 16 juli 2010

Off to the beach

Vilka kontraster det är i vädret nu! Igår drack jag förmiddagskaffe medan regnet fullkomligt öste ner och idag vet jag inte ens om jag vill dricka något varmt när solen flödar in i lägenheten och värmer den näst intill olidlighet.

Jo, jag åkte tillbaka till Götet igår och träffade äntligen fina C över en fika på  
Le Pain Fracais på Vallgatan. 




Jag måste bara berätta om en sån himla rolig grej hände.... 
hon hade med sig en present och när hon började förklara varför hon köpt den samtidigt som hon letade efter den i väskan började jag så sakta ana vad det skulle vara. Vi har väldigt lika smak och det som sedan hände är verkligen bevis på det....  hon tog upp en sjal -precis en sådan jag tittat på dagen innan. Helt sjukt!




Caféstunden fick mig att tänka tillbaka lite på när vi var i Paris och här kommer några bilder på fina ting från den resan.






 Nu blir det stranden!
Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥