lördag 10 juli 2010

Föräldrarna på besök ♥

När vi åkte från stranden igår ringde mina fina föräldrar och sa att de var på väg till Göteborg med mormor och morfar som hälsat på hemma hos dem. När de är i stan försöker vi att träffas och igår kväll blev det över grillning i den vackra Carlanderska parken.





Här är min fina mamma som just har fått en bit färdiggrillad entrecote. Igår tog det lång tid med glöden och jag tänker nog i fortsättningen mest satsa på nöt eller fisk på hinkgrillen.




Och här är min glada pappa som tagit plats på filtarna. 




Jag tycker väldigt mycket om min familj och mina föräldrar och det är så roligt när man träffas. Nu är det extra kul att jag ska åka hem till dem några dagar i veckan som kommer. Synd bara att de inte har semester ännu. Fast då blir det fler timmar för mig med boken "Hundraåringen..." En lustig detalj är att mamma också läser den nu. Väldigt roligt att jämföra vad vi tycker.




Ha en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥