tisdag 29 juni 2010

Kajakdrömmar

Godmorgon världen!

Vad varmt det var inatt! Det kändes nästan som att vakna i ett varmt tält när daggen håller på att lätta och det blir lite fuktigt sådär.

Förra sommaren var jag ute och tältade några gånger och en av de finaste morgnarna var på Flatön dit jag paddlat kajak. När jag drog upp dragkedjan till tältet möttes jag av denna vackra vy.
Visst ser det fantastiskt ut!
Området just runt Flatön och Malön är härligt för kajak och man kan enkelt hyra olika modeller hos Handelsman Flink. Jag och killen har planerat att tillbringa några dagar uppåt Bohuslän och bl.a. paddla och det här stället kommer säkert att besökas igen. Vill man paddla lite längre är det bara att ta sig till Islandsberg. Orust kajak har också bra uthyrning och vem vill inte paddla förbi Gullholmen och ta en glass på bryggan?
Ha en fin dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥