onsdag 18 mars 2015

Hopp om livet



Superfina kläder till de minsta i HMs kollektion newborn exclusive.


HJÄLP!


Fy vad jobbigt det är med sömnen just nu. Jag skojar inte, lillkillen vaknar en gång i timmen och ligger och knorrar däremellan. Det kan göra vem som helst helt galen av trötthet och på sista tiden har jag börjat känna  mig riktigt risig. Men det ska väl vända det här med och tills dess blir det få inlägg. Jag ville bara titta in och säga det så att ni inte tror att jag lagt av utan att säga till.

Stor kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 kommentarer :

  1. Tro det eller ej men det går över. Sen kommer du inte ens ihåg hur det varit!
    Önskar dig en skön god nattssömn och en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Usch, att inte få sova är det jobbigaste som finns! Det går ju över, men just när man är mitt i det är det ju liksom ingen tröst... Ta hand om dig!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Klen tröst men det går över... : )

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥