tisdag 10 februari 2015

Tisdagsinspo - Det gamla hamnkontoret i Höganäs




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Tittar ni på Husdrömmar? 

Jag såg den första säsongen och i natt (jo, knytet rosslar tyvärr fortfarande så att jag har svårt att sova utan att lyssna på hans små andetag) hittade jag ett avsnitt där Gert och Pernilla gjorde återbesök för att se hur allt gått.

Och jodå, alla husen var klara eller nästan klara och mitt favorithem tillhörde makarna Nylander. De flesta har nog sett och inspirerats av de här bilderna i Residence från parets förra hus i Arild och det nya huset, Höganäs gamla hamnkontor, blev precis lika fint. Synd bara att de verkar gå isär men sånt vet man ju aldrig.







Annars är det inget nytt från virushärden på lugna gatan.

Alla börjar må lite, lite, bättre. Men det går långsamt även om det nu äntligen går åt rätt håll. Idag tänkte jag att jag och Viktor (som är fräschast) kunde gå ut i solen på baksidan och tanka lite solsken. Åh, ni kan inte ana hur mycket jag längtar efter våren nu. De här strålande dagarna tänder verkligen hoppet om varmare tider och snart så, då är vi där.

.KRAM OCH HA EN FIN DAG.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥