måndag 5 januari 2015

När man ammar och är trött...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


...är det lätt att det blir lite fel.

Nyss borstade jag tänderna och tyckte att det kändes så skumt. Det smakade helt konstigt och "tog" liksom inte. Så upptäckte jag att jag tagit Vickis tandborste och tandkräm!

Jodå, på topp idag!

Men snart vaknar jag nog till och om några timmar ska jag och knytet till BVC för invägning efter julhelgerna. Jag hoppas innerligt att han har gått upp mer än vad jag har gjort. Amningen kräver ju en massa energi och jag har nog nog gått jämt upp med alla lussebullar och all rocky road jag ätit. Men visst är det kul att se hur de små växer!? Och att den där tillväxten kommer bara av min mjölk! Inte konstigt att man blir lite virrig ibland.

.KRAM.

2 kommentarer :

  1. Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Japp det kan lätt bli lite tokigt när man är trött. Hoppas allt gick bra på BVC. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥