torsdag 11 september 2014

Det där bordet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag surfade lite lägenheter hos Alvhem och där hittade jag ytterligare en variant på det där bordet jag gillar så mycket. Visst är det komiskt hur man plötsligt kan se en sak överallt!

Igår var jag ju lite blödig över att V skulle sova borta, men det visade sig vara helt ok ändå.
Visst saknade jag lilla familjen men HERREGUD vad skönt det var att få sova en hel natt utan att bli väckt. Efter ett långt varmt bad sov jag som en sövd i hela nio timmar. NIO TIMMAR! Jag kan inte minnas när det hände senast. Så idag är jag superpigg och känner mig som superwoman i mina nya skor.

.KRAM.

Foton: Alvhem

1 kommentar :

  1. SNYGGT jag jobbar med Alvhem just nu :) hoppas ni har samma soliga sommarväder idag som här i GBG.

    Jag bjuder in dig till tävling på bloggen....VINN tapeter värda 6000 kr till ett helt rum :)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)
    inredningsvis.se

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥