torsdag 22 maj 2014

Drömmen om en resa



Åh, som jag älskar morgnarna nu!
När man jobbar får man ju bara uppleva dem på väg till bilen eller bussen, men nu kan jag ge mig ut på promenader med Viktor i vagnen och bara njuta så länge jag vill.

Och under varma dagar är morgnarna bäst.
När daggen precis har börjat lätta och folk inte riktigt vaknat ännu, då känns det som att jag äger världen. Så jag går och går och fyller kroppen med solsken och syrendoft. Hur underbart som helst. Men samtidigt blir jag lite girig och vill ha mer. Jag vill boka en resa för att säkra iaf en vecka till av sånt här härligt. Det dumma är bara att Viktor verkligen vantrivs när det är för varmt och jag misstänker att en sån resa får dröja ett tag. Det blir inte nu i sommar iaf. Men drömma kan man ju alltid!

.FIN DAG TILL ER.

Bilder lånade från Style Files.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 kommentarer :

  1. Härliga bilder med sol och sommar. Även om det dröjer ett tag innan ni kan resa söderut är ju själva drömmen och planerandet en del upplevelsen. Låter så härligt med era morgonpromenader, naturen är ju så vacker nu.

    Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. En resa vore inte så dumt!
    Tror du inte att det är en vanesak bara, värmen alltså?

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    Ps. Att de flyttar känns inte så konstig..än. Mest spännande och kul just nu.:)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!! Och ja vilket ljuvligt väder just nu:)

    Ja drömmarna är goa de också...:)
    Vilken sötnos du har till kille!!!

    Solig kram
    Milla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥