måndag 10 februari 2014

Monday escape




Då och då kan jag inte låta bli att drömma mig bort i bilder som dessa.
Bilder av vackra platser som det här Marrakech-hemmet där ljuset silas genom tunga gardiner och vindarna är varma. Det ser så fantastiskt rogivande ut och jag älskar ljuset och stämningen.




Annat är det här på västkusten.
I natt blåste det så att jag trodde Viktors pulka skulle flyga iväg och nu på morgonen är det så grått och trist att jag nästan inte vill gå ut alls idag. Men det ska jag såklart ändå, för snart blir det långpromenad in till Kugnsbacka och lunchdejt med en niomånaderstjej. Mysigt!

.Ha en fin dag.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar :

  1. Åh vilka underbara bilder! Det huset skulle man vilja hyra för typ semester :)

    Och ja, visst är jag instruktör på Motionshuset, även där Marcus håller till :) Ska absolut hälsa när jag ser honom nästa gång. Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥