torsdag 13 februari 2014

En glimt av framtiden



I morgon ska jag in en sväng till jobbet. 
Inget stort utan bara ett tjenisbesök. Man måste ju se till så att kollegorna har det bra på alla hjärtans dag och allt. Men för att komma in genom alla spärrar och grindar (ögon, fingrar och koder - puh) måste jag ha passerkortet som jag glömt någonstans i mammadimman och inte sett röken av på typ tio månader. Efter rätt mycket letande hittade jag det i alla fall längst ner i allt-och-inget-lådan i hallbyrån och la prydligt fram det vid handväskan. 

Sen var det plötsligt borta igen. WTF?! 
Gissa var det fanns? Jo, väl intrasslat bland leksakerna.
Undrar om jag någonsin kommer att få med alla pinaler till jobbet i framtiden?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥