fredag 1 november 2013

Fimtips -The namesake

Alla bilder från IMDb
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag tittar in för att ge ett filmtips så här lagom till helgen.
För en tid sen gick The Namesake ganska obemärkt förbi på TV. Men jag spelade ändå in den och istället för att radera den som jag först tänkt  (ni vet hur man kan vara...man blippar bland titlarna och undrar "Vad är det här?" och sekunden senare har man tryckt delete) tittade jag på den igår. Och jag gillade!

Så finstämd och med hjärtat på rätta stället fick den mig att både skratta och gråta. Men det kanske inte är så konstigt när regissören är Mira Nair (som även gjort Monsunbröllop och New York I love you) och en av huvudpersonerna är Irrfan Khan.

.Fin helg till er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥