fredag 6 september 2013

FABRIKEN - moodboard


.HEJ.

Det mesta som rör sig i mitt huvud just nu och som sätter tonen under dagarna är på något vis kopplat till hösten. Långa klänningar att tassa runt i när kvällarna blir kallare. Solglasögon för att inte behöva kisa ihjäl sig mot den lägre stående solen. Viktors snuttefår för att det är så gosigt och luktar fyramånadersbebis. En meditativ figur för lugnet som alltid kommer med hösten. Och sist men inte minst Mr Nicholson för att jag älskar att kura upp mig i soffan med någon av hans filmer (bl.a. 1. 23. 4.).




Men nu är det fortfarande morgon och fredagsfix står på agendan.
Städ och planering inför dop och brunch varvat med promenad, lek och kaffe. Jag känner på mig att dagen kommer att gå fort så det är bäst att sätta igång. Ha en skön helg!

.KRAM.

PS. Kika gärna in hos FABRIKEN för fler moodboards.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer :

  1. Nicholsons varggrin är så kännspakt. Va snygg han är.:)

    SvaraRadera
  2. Älskar solglasögonen!:-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥