måndag 5 augusti 2013

Frihet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Minns ni reklamen som sa "Frihet i en liten ask"?
Jag har hittat en egen slogan som säger Frihet med en bärsele!

Det är så otroligt smidigt ibland att skippa vagnen och bara ta med selen och Viktor och ge sig av.
Igår blev M akut glassugen och då gjorde vi just så och körde ut till Särö och Blomstermåla för att äta Lejonet & Björnen och för att titta på båtar. Hur mysigt som helst och den där svalkan som havsvindarna ger är inte att förakta en stekhet sommardag!


Först gillade inte Viktor bärselen alls men med tiden har han liksom vuxit in i den och nu somnar han hur skönt som helst när han åker med. Mammas lilla apunge! Idag måste jag dock ta med vagnen för helt snart ska vi in till Göteborg och träffa två av mina gamla vänner (hmmm gamla lät fel...34 är väl ingen ålder...men vänner sedan länge tillbaka) och en av deras bebisar. Spännande!

.HA EN SKÖN DAG.

1 kommentar :

  1. Nä, 34 är ingen ålder. Man är inte äldre än vad man gör sig. :) Men jag har också en gammal kompis i den bemärkelsen att vi känt varandra hela livet.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥