tisdag 16 juli 2013

En dag i Göteborg



.HEJ TISDAG.

Är det inte fantastiskt hur skönt vädret är här på västkusten? 
Det känns som att man vill fånga varje dag och göra den sådär speciell att den för alltid har en plats i minnet. Oftast är det de små sakerna som etsar sig fast och jag tror att stunden när vi satt i solen på Kanold's uteservering och åt deras galet goda chokladdoppade mjukglass är en sån sak. 

M var så fin och Viktor sov med sin nya skallra i ett stadigt grepp. 
Kärlek och värme när de är som bäst!

Förresten, har ni varit inne i Minishop på Vallgatan?
De har hur mycket fint som helst och vi handlade lätt upp vårt tillgodokvitto. Finns det något roligare än att handla bebiskläder? De är så otroligt söta och mjuka och jag önskar nästan att Viktor inte skulle växa så fort så att han kunde ha sina gulligaste bodies lite längre. 

Ha en fin dag!Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PS. Jag vet att det är en massa oskärpa i Viktorbilden men mammahjärtat tyckte att han var så söt att jag ändå behöll bilden. Något säger mig att det kan bli mer sånt framöver...

2 kommentarer :

  1. mamma/mormor17 juli, 2013

    Viktor är jättegullig och har mammas mun och pappas ögon, fint.

    Det vattnades verkligen i munnen på mig när jag såg mjukglassen, mums. Måste besöka Kanolds i sommar, kanske vi kan göra det tillsammans.

    Ha en fin dag!

    kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Göteborg, dit vill jag snart- Älskar den staden.

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥