söndag 17 juni 2012

Morgondisens charm




.GOD MORGON.

Himlen är lika gråtung som M:s huvudvärk. Men morgonen är en ganska ok ändå. Så insvept i tjockaste ullfilten läste jag tidningen på en knäpptyst altan medan katten utforskade vad som hänt i grönsakslandet. Jag hoppas verkligen att M piggnar på sig snart för jag har planer på perenninköp. Plantagen har visst halva priset och det kan man ju inte missa när man som jag råkar ha ett par tomma jordplättar att fylla med färg.

.en riktigt fin söndag till er.

3 kommentarer :

  1. Hoppas M:s huvudvärk gav med sig så att ni kom iväg och fick köpt nya plantor!

    Ha en skön söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni fick fyndat mycket! Här har det varit stiltje idag, lite sliten blir man efter en möhippa! Väldigt fina dynor/sittkuddar (de randiga tänker jag på)! kram!

    SvaraRadera
  3. Blev det något fynd på Plantagen? jag åkte dit fast tyckte det såg väldigt trist och visset ut. Det enda jag lockades av var allium , det blev ett par sådana.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥