onsdag 2 maj 2012

Stora Holms Säteri



BONJOUR MES AMIS

Vet ni vad? Det här med kortvecka har gjort mig helt dagvill och det som kändes som så långt i framtiden är plötsligt nu. Det jag pratar om är en efterlängtad tjejkväll på Stora Holms säteri. Thohoooo! För en tid sedan var jag där med ett gäng fina bloggtjejer och det var en strålande dag. Det var så himla mysigt och trivsamt och när vi fick en inbjudan till tjejkväll var vi inte sena att boka plats.

På agendan står feng-shui-tips, soppa & fralla och så kanske lite shopping.
Det blir en bra dag imorgon!

.kram.

13 kommentarer :

  1. Vilka underbart fina bilder du tagit på Stora Holms säteri! Wow! Ska bli superkul att ses imorgon, hälsar en som är helt dagvill ...

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag klickade in mig på länken till detta mysiga ställe och kikade runt lite... har aldrig hört talas om Stora Holms säteri, så tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Ska bli så kul!
    Ses imorgon vid Oskarsberg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Visst blir man dagvill, idag känns det som måndag, rätt trevligt att upptäcka att det redan är onsdag och snart helg igen då :)

    Stora Holms Säteri har jag aldrig varit vid, men det ser definitivt ut som om det är värt ett besök!

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. I'll see you soon...

    kram

    SvaraRadera
  6. Så härligt, dit måste jag åka, kram

    SvaraRadera
  7. Vilket mysigt ställe! Älskar att gå i såna butiker och caféer sommartid.

    Kram /Linda

    SvaraRadera
  8. Åh det där såg ju så underbart ut - härlig med tjejkväll:-)

    SvaraRadera
  9. AVIS!!! Hoppas att ni får skönt väder! Trevlig helg, kram!

    SvaraRadera
  10. vad mysigt det ser ut där...fina bilder!
    Du har vunnit första priset i min tävling! Grattis till dig!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilket mysigt ställe! Och så roligt med tjejkväll!

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  12. Det såg mysigt ut! Synd att det är så långt dit bara.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥