fredag 6 april 2012

Långfredagssvep


Tack för hejaropen om en fin dag. 

Den där frustrationen vände ganska snabbt, mestadels pga lite fix men kanske också tack vare ett par hekto av grannbarnens påskgodis. Magnus tittade misstänksamt på den halvfulla skålen vid dörren men sa inget. Han visste nog vad som var säkrast i det läget. Sen åkte vi och åt sushilunch (ingefära och wasabi är kanon när man är täppt i näsan), shoppade mangoldfrön och en jeanskjol till mig. Roligt!

Sen hände nåt lustigt. Det började snöa! Aprilväder eller vad?
Hur som så tänker jag ignorera det och istället hänge mig åt en skön bildkavalkad.
Håll tillgodo.....






XOXO

Images via: 1. 3. 4. 5. 6.

1 kommentar :

  1. Tror du inte jag satte i mig en del av påskungarnas godis också!
    Åkte iväg o handlade i snöstormen med sommardäck tom..
    Härliga bilder, shorts längtar jag efter!

    Lååång kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥