lördag 3 mars 2012

SPA-fredag



Igår tog Kungsbackavännen S och jag morgontåget till Varberg för en förmiddag på Asia spa.
Vi var där redan innan nio och under de första två timmarna var vi nästan helt ensamma i bastuarna, bassängerna och vatternsängarna. Hur fint och rofyllt som helst!

Sen var det dags för ett  muskelharmonipass som utlovade att sinnet och musklerna skulle komma i balans. Visst låter det härligt? Lite naivt trodde jag att det skulle bli en yogaliknande tillställning men oj vad fel jag hade! Det var ett ordentligt styrkepass och såhär dagen efter är musklerna i allt annat än harmoni och nu sitter jag framför kaminen (sambon har fått igång den) och försöker mjuka upp mina ömma lemmar. Vad gör ni en strålande lördag som denna?

FIN LÖRDAG TILL ER

3 kommentarer :

  1. Jisses vad härligt! Och vilket bra initiativ av er!

    Kram Bea

    SvaraRadera
  2. Låter som en helt lovely fredag och start på helgen! Här hemma started det också med en brasa imorse. Minusgrader på morgonen brrrr ...
    Nu skiner solen och jag några skön timmar hemma. Det blir en lugn och skön lördag. Har Lucy kommit hem? Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart sätt att spendera en fredag, även om musklerna känns som i disharmoni.......

    Här är det mycket sol och utelek som gäller, våren har kommit med besked och tjejerna har utepremiär i "bara Fleece"..... stor lycka om man är 8 och 9 år, inga överdragskläder.....

    Ha det gott!

    Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥