måndag 12 mars 2012

Morgonkaffe


MÅNDAG IGEN

Herregud vad helgen gick fort! Natten till lördagen tillbringades i termokläder i soffan, med altandörren öppen och lurpassandes på Lucy. Sen hade Kungsbackavännen Sara och jag en heldag shopping innan det var dags för Melodifestivalen. Svosch så var det söndag och katten kom hem och resten av dagen tillbringades i ett allmänt lyckotillstånd som bara förstärktes av att även kärleken kom hem på kvällen.

Resultatet är att jag idag är trött men lycklig och vad kan då vara bättre än att börja med en god kopp kaffe. Bönorna är från Indiska (tack syster) och har en lätt kardemummasmak som gör att det nästan känns som en efterrätt - mums!

Men nu startar vi veckan tycker jag!
KRAM

4 kommentarer :

  1. Det bästa kaffet dricker man på morgonen, härlig bild. Vill bara fråga dig en sak - de fina runda formerna på sidan i din blogg där du har translate och din mail, hur får du till de? kram och ha en fin måndag

    SvaraRadera
  2. Har du smakat hasselnötskaffet då? Alltså...det är FANTASTISKT!
    Appropå det, får nog ha en förmiddagsfika nu :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej, veckan började bra läser jag. Morgonlatten är den bästa. Och eftermiddagens :) Solen skiner och nu kör vi en ny vecka!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig början på en ny vecka.Bara så gott med morrronkaffet.Ha en fin måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥