tisdag 27 mars 2012

Cozy kids

Bilder: IKEA family live

HEJ TISDAG  

Just nu ser jag så himla söta barnsaker överallt och innan ni börjar fundera så nej, det är inte för att det finns en bebis i den numera lite mjukare magen (där är bara dumlekolor). Men det är ändå så att affärerna verkar svämma över av underbar barnbilder, -kläder och -leksaker. Lyckliga barn som föds nu och som slipper hasa runt i brunorangerandiga veloursparkdräkter och mörkgröna manchestersnickisar. Fast det var ju fint då och man själv verkar inte ha tagit skada. Trots det tycker jag just nu att det är lite extra fint med alla dova grå-rosa-vita toner och tex Kappahls newbie-kollektion är så söt att man kan smälla av.

Nej nu ska jag ge mig ut på cykeltur i solskenet.
I helgen såg jag ett fallet träd med massa videkissar så planen är att samla några grenar att sätta fjädrar i. Man bara måste älska den här tiden eller hur?

KRAM

1 kommentar :

  1. Vilka fina bilder! Verkligen fint med det där vit/beige och så någon blek pastell till. Newbies kollektion är underbar. Tack söta för krya-på-dig-hälsningen, idag känns det faktiskt lite bättre redan. Tack! Kram Linda

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥