fredag 10 februari 2012

Hemmajobb & testing



WELCOME FRIDAY

Jag ville bara titta in och önska er en fin fredag och samtidigt se om jag lyckats fixa feeden. Hmm, klurigt det där när saker slutar fungera och man inte riktigt har koll på vad som nu är skillnaden mot innan när allt var som det skulle. Det var tider det :D

Idag jobbar jag hemifrån och just idag är jag extra glad att jag faktiskt har ett rum att stänga in mig i där jag kan fokusera helt i fred. Med en extra gosig liten kise och en sjuk kille hemma är det annars inte det lättaste. Ni kan ju tänka er....en som går runt och mjauar och stryker sig runt benen för uppmärksamhet och en annan som hostar så skruttigt att man tycker toksynd om honom och bara vill krama. Men jag kan fixa det, det kan jag. Tack vare vårt lilla kontor. Det är i alla fall som jag tror :D

1 kommentar :

  1. Skönt att ha möjlighet att jobba hemifrån. Och i eget rum.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥