torsdag 26 januari 2012

Plain vanilla

Foton: Frederikke Heiberg för Boligmagasinet

HEJ TORSDAG

Veckans bästa dag för att det sen bara är fredag innan helgen.

Jag vet inte varför men orden plain vanilla var de första som dök upp i huvudet när jag såg bilderna från det här danska hemmet. Som ni kanske kan ana har familjen som bor här en viss faibless för kantstötta möbler med en historia. Och med det i bakhuvudet har de skapat ett personligt hem med fin känsla. Jag gillar särskilt badrummet. De där stora, mörka golvplattorna är ju jättevackra!

Nu är Lucy nästan som en riktig familjemedlem och det känns som att vi redan förstår varandras rutiner. I morse behövde kärleken och jag bara mumla lite åt väckarklockan och vrida oss några varv i sängen för att lilla fröken skulle komma trippande för morgongos. Jojo, det här med katt kan vara det bästa hastiga beslut vi tagit....förutom det att skaffa hus och bil och alla andra prontohandlingar :D



FIN DAG TILL ER

2 kommentarer :

  1. Häftigt kök! Älskade det där svarta mot allt det vita!

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Önskar dig en härlig fredag kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥