tisdag 24 januari 2012

Mot ljusare tider

Bild: IKEA livet hemma

Gårdagen ägnades åt en långpromenad i ett helt fantastiskt vinterlandskap, sökning efter affärer som fått in denna kofta samt massa lockande och lekförsök med lilla Lucy. Jag är lite orolig för att hon inte ska komma till ro med oss och vårt hem, men imorse kom hon trippandes så sött och visste inte till sig av goslust. Gissa om mitt hjärta smälte som piggelin en varm sommardag ♥ Jag fortsätter att hålla tummarna och försöka göra övergången så bra som möjligt för henne.

Har ni sett den här bilden från IKEA? Det är precis så här jag tänker mig med att ta med naturen in. Färska blommor och körsbärskvistar, fint formade naturmaterial och gärna favoritfärgen ljungrosa. Hur fint som helst! Men det är ändå inte den här stilen som kommer att dominera hemma i vår. För en tid sen klickade jag nämligen hem kuddfodral och dukar med marin känsla och nu väntar ett paket på att hämtas ut. Spännande!

FIN TISDAG

1 kommentar :

  1. Fin bild och jättefin kofta du är på jakt efter. kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥