måndag 5 december 2011

Om att pausa en stund





Hej nya veckan!

Har ni haft en bra start? Jag har haft det fint med tanke på att helgen kändes på tok för kort och att jag egentligen inte var riktigt redo för måndag. Jag säger bara det, tur att det snart är semester så att man inom kort kan glida runt i mysbyxor och pyssla en hel vecka och inte bara ett par futtiga dagar då och då. Det här duger inte länge till, det hör jag ju själv :D


Men tills dess får man göra vad man kan som att lägga upp benen på bordet (de ni ser på bilden är killens och inte mina - riktigt så mkt behåring har jag faktiskt inte), leta fram den där glansiga tidningen i högen bland alla trycksvärtedagstidningar och bara slappa en stund. Visst är man värd det en måndag?! 

Kram på er!

4 kommentarer :

  1. Låter härligt med en slapp dag och jag längtar också till julledigheten kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, den ledigheten är efterlängtad!
    Här är det många mottagningar med små liv varje dag..så skönt det ska bli med semester!
    Jag köper sällan Plaza, får titta lite närmre på den..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt med en veckas ledighet så här innan jul - det hade inte suttit fel. Jag brukar nöja mig med en dag för lite julshopping men det kännns väldigt snålt just nu.......och risgrynsgröt med hallonsylt? Den combon har jag inte hört/sett tidigare - kanske dags att testa något nytt fast kanel och socker är ju redan så gott, gillar du inte det?

    Kram F

    SvaraRadera
  4. Håller med dig- hur kommer det sig egentligen att helgerna går så himla fort;) Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥