onsdag 12 oktober 2011

Skördetid

Foton: Sweet Paul

Lillördag var det här!


Inget är väl så härligt som solskensbadande höstdagar? Tyvärr börjar det känns mer som är en romantisk dröm än verklighet dessa vind- och regnpinade veckor. Om det inte vänder snart kan jag nog glömma en Gilmore-girls-doftande småstadsidyll den här hösten.

Men än ger jag inte upp och det hindrar inte att man ändå besöker någon av alla de skördemarknader som hålls lite varstans här ute på landet. Hos oss finns det massor av skyltar och lockande annonser och jag faller för varenda en. Men det jag ändå får allra mest inspiration av är Sweet Pauls skördestämning i senaste webnumret. Underbart eller hur?






Visst blir man galet sugen på smaksatta popkorn och kanderade äpplen när man ser de här bilderna? Vännen S föreslog att vi skulle ha någon form av Halloweenmiddag och inte mig emot. Det är roligt att ha middag med ett tema och det är faktiskt rätt mysigt med pumpalyktor och vännerna samlade till bords med en massa levande ljus omkring!

4 kommentarer :

  1. Så vackert, karamelläpplen som jag kallar det, är ett måste till hösten!
    Ligger i soffan och kurerar en hopplös förkylning och njuter av dina bilder..

    kram

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Den sidan måste jag kolla in!!

    Här har vi klarblå himmel å värmande sol idag så jag njuter för fullt! Hopaps solen hittar till dig med!

    Kram å ha en skön dag!

    kram Petra

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder!! Väcker de bästa av höstkänslor på samma sätt som det underbara vädret gjorde idag :)

    Hoppas du haft en toppendag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥