torsdag 6 oktober 2011

När man trycker på paus




Hej igen!
tillbaka vid tangenterna efter en liten paus


Veckan har fullkomligt rusat fram med jobb, möte i Stockholm, mer jobb och så några små stunder på kvällarna helt dedikerade till soffan och navelluddskoll. Men nu är ruschen över för nån vecka eller så och det fina med att under en kort tid ha nästan för mycket att göra är att man njuter lite extra när allt väl lugnar ner sig. 

Så även om jag faktiskt är rätt bra på att njuta är jag långt ifrån fullärd (ta katterna tex, visst kan de se nästan oförskämt avslappnade ut?) och därför ska jag de närmsta dagarna öva mig i den sköna konsten att stanna upp och faktiskt se saker omkring mig. För man vet aldrig vad man kan hitta..... har ni tex sett sådana här roliga gatstenar innan? Tänkvärda ord för varje steg - hur fint som helst ju! 



Kram och ha det gott!

3 kommentarer :

  1. Så sant, så sant... Stanna upp, se och lyssna... ja man vet aldrig vad man hittar!!

    Skönt att det lugnat sig för dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ville bara titta in och säga hej; Hej Hej! Hoppas du mår bra och njuter av hösten! KRam Linda

    SvaraRadera
  3. Ibland kan det köra ihop sig med allt, skönt att du är lyssnande och tar det slow med dig själv!

    kram o trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥