söndag 9 oktober 2011

Fashionation för lack




Igår..

..då var det tjejlördag och den inleddes med superlyxig frukost på Fröken Olsson. Hur gott som helst var det och jag kan lätt rekommendera ett besök till fröknarna och deras marrakeshiga inredning!! Laddade med bullar, mangoyoghurt, smoothie och latte gav vi oss sen ut på stan med endast några småärenden i en annars helt fri dag. Ett av ärendena var det kära besväret att hitta nya, finfina höstlack att pryda klorna med. Och fastän mina naglar är mer runda och korta tycker jag att även de förtjänar att bli tjusiga, eller hur?


Efter lite funderande och vägande hittade jag så tillslut två kanonhärliga höstnyanser - en lite mattgrålila och en mer brunbeige - och jag föll pladask. Lack matt! 



Och resten av tjejhelgen....den var hur fin som helst!
Nu ska jag hugga in på gratismagasinet Fashionation (hittat på Åhléns) och en taco som killen svängt ihop. Kärlek till båda 

5 kommentarer :

  1. Låter härligt med tjejträff och god frukost. Fina färger på lacken!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi jag har en hylla i badrumsskåpet som är proppfylld med snygga lack- men är ändå sugen på att köpa fler;) Kramar från mig!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med tjejträff och frukost på favostället Fröken Olsson, me like!
    Härliga lack till hösnaglarna.
    Jaaaa, kommer gärna och dricker te hos dig, det vore toppenmysigt.
    Kraaaam Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag är så dålig på att måla naglarna. Men barnen brukar tycka det är spännande på jobbet, underlättar ibland!

    kram o ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Superfina nyanser! Måste nog också ha...
    Fin vecka till dig!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥