onsdag 3 augusti 2011

Härligt danskt hem

Foto: Bo Bedre

Har ni lika härligt sommarväder som jag?
Här skiner solen och jag svalkar mig med islatte och kanske snart ett bad.



Good summer evening!


På flyget hem från Grekland fick man ett nummer av Bo Bedre och i det fanns det här fina hemmet. Jag blev så glad när jag såg att det även fanns på deras hemsida så att jag lätt kan visa er. På hemsidan fanns även MASSOR av inspiration och sånt är jag särskilt intresserad av nu när badrumsprojektet har dragit igång  :D Spännande är det!






Jag tycker att det är så fint med ljusa plankgolv!
De ser helt lena ut och jag är säker på att tårna skulle trivas där.





Kolla badrumsbelysningen. Rätt coolt med flera klämspottar ovanför handfatet. Jag vill att vi ska ha något liknande i köket, ovanför arbetsbänken, men har inte riktigt fått gehör :D Vi får se vad som händer när höstmörkret kommer krypande och man vill jaga bort skuggorna ur hörnen.


Sen gillar jag de vitkalkade väggarna med träbjälkarna.
Fint!




Ha en skön kväll!

2 kommentarer :

Jag blir så glad för din hälsning ♥