torsdag 25 augusti 2011

Det stora och det lilla





 Ser ni Audrey?


Jag är tveklöst svag för små roliga detaljer som en kändis på en stolsrygg :D Hon ser ut att vara sugen på kaffe och croissant och vem är förresten inte det? Lunchsuget har så smått börjat sätta in på tok för tidigt.

Efter att nyss ha träffat bostadsrättsletande vännerna A&A, utövade Hemnet idag en viss lockelse även på mig och jag hittade den här fina lägenheten på Kungshöjd i Göteborg. Bondromantik och shabby-chic i all ära men ibland är nyrenoverat och blankt rätt fint det med! Och särskilt om man har en sån här vidunderlig utsikt därtill, eller hur!


 



Torsdagskramar!

3 kommentarer :

  1. http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-linn-staden-goteborgs-kommun-sveagatan-2-a-2463615

    Jag vill då lägga en länk här till en fin lägenhet i Nyckelhålet, där jag bodde tidigare. Så fina detaljer som mina vänner byggt.

    SvaraRadera
  2. Mmm ser söta Audrey kika fram där, sugen på en kaka...:) Fint hem fina bilder..
    Suget finns ju hela tiden tycker jag, men nu jäklar i havet så ska jag ta itu med matmonstret i mig...Minsann om hon inte skrev in sig på VV förra veckan, resultat 1,6 minus på en vecka, tjolahopp!

    Kram du fina
    Loellan (som inte är överens med blogger just nu)

    SvaraRadera
  3. Den balkongmöbeln var inte fel!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥