tisdag 12 juli 2011

White sea - Mountaineer




Ibland vill man vara som en av dom... känner ni igen känslan?
Man ser några som ser ut att ha det precis sådär bra och fint att man bara vill vara med.... ett tjejgäng som skrattar så de kiknar, några bredleende spanjorer som gatumusicerar eller vänner som återses. Lite så är det med White sea i deras Mountaineer för att de verkar vara så coola och ha det genuint bra tillsammans.


Idag ska jag iaf träffa mina vänner för en hejdå-inför-semestern-middag.
Kanhända blir vi då några av dom :D


Kram på er!

2 kommentarer :

  1. Jag känner verkligen igen den känslan- härligt med tjejgäng som hängt ihop länge och träffas ofta- lite som "sex and the city"....ha det så trevligt ikväll. Förresten måste jag vara dum men jag hittar inte länken till bloggen som du tipsade om i förra inlägget....:( Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Känner också igen den där känslan och den är verkligen helt underbar!! Alla borde i alla fall någon period i sitt liv få uppleva det :)

    Hoppas du får en toppenkväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥