torsdag 28 juli 2011

Kan inte hålla mig borta...





Ok, jag erkänner...
jag är faktiskt riktigt bloggbiten!



Nu när jag efter knappt två veckor med högst begränsad internet-tillgång, plötsligt kan surfa fritt är det kört. Jag kan inte slita mig och vill bara dela med mig av alla bilder och upplevelser till er PRONTO. Men jag har också varit så nyfiken på vad som hänt hos er och det behovet är nu iaf stillat :D


Trots ett härligt glädjerus över allt och inget och ett plötsligt fixarinfall då en andra tavla påbörjades, känns ändå semesterlunken av och jag är egentligen precis lika trött som killen upphittad i soffan. Han är verkligen min finaste och ni som har oturen att just nu ha en bajskorv till kille i era liv...hantera det à la doggy-style: pee on it and walk away ;)


Nu blir det soffan för mig med!
Kram på er






3 kommentarer :

  1. Det är vi bara glada för, du har en fin blogg som inspirerar. härliga tavlor du gjort! Njut nu. Kram J

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka o förgyller min tillvaro. Men du, var har du 'tasken' på danska, i förra inlägget? En gång var den uppe i luften, en gång någon annanstans. Kan inte låta bli att fråga..

    kram!

    SvaraRadera
  3. Du får så gärna kika in och göra blogginlägg så ofta du vill :) Vi blir bara glada för det! Jag har också massor att läsa ikapp, har inte hunnit än. Hoppas du har haft det fint i Grekland! Kram kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥