måndag 6 juni 2011

Pirater och tropisk hetta




Gårdagen startade hemma hos föräldrarna då vi sov över från lördagen och systers examensfirande. Det kan vara ganska mysigt att vakna upp borta och just hos mamma och pappa är det ju ändå lite som hemma så för någon som är hemmakär som jag, är en sån utflykt optimal! 


Men vi var ändå hemma i Halland tidigt på dagen och hela eftermiddagen njöt jag av solen och lugnet kryddat med lite lagom stora projekt (visar ikväll vad som händer...). Men vet ni, ibland kan det bli lite för lugnt och plötsligt slog biosuget till och vi testade lokala bion (Pirates of the Carribean 3D) för första gången. Och jag måste säga att Kungsbackaborna har tagit trenden med att flytta utomhus in på största allvar för vid varje bänkrad i salongen stod en urna med blommor. Hur fint är inte det?! :D Sen strosade vi ut i den sommarljumma natten och var så nöjda man bara kan vara en söndag med ledig måndag efter.


Ha en fin dag!

1 kommentar :

  1. Halloj snygging!
    Hade det inte fläktat som det gör idag hade jag nog smällt av..känner mig lagom pigg idag.
    Depp var väl bra, han ser bättre o bättre ut tycker jag. Hade dom levande blommor inne på bion? Inte dåligt...

    Varm kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥