fredag 24 juni 2011

Midsommartid




Hej på er!


Idag vaknade jag i ett härligt sommarhus med vinden och fåglarna som granne. Jag befinner mig på en ö och här känns allt så stilla med blommorna och gräset som en perfekt inramning till midsommarlandskapet. Snart kommer de andra att vakna, men jag har nog några minuter till helt för mig själv och med er!


Ha en underbar midsommar och dröm sött om era prinsar, de ni har eller de ni kanske kommer att möta idag. Det är ju något nästan magiskt med dessa långa ljusa nätter och jag verkligen älskar den här årstiden.


Största kramen!



4 kommentarer :

  1. Vilket målande inlägg, man kan verkligen se framför sig hur vackert ocg fridfullt det är ute på ön...

    Önskar dig en riktigt trevlig midsommarhelg!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Den översta bilden var väldigt trevlig.

    Ha en fin midsommar på ön.

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder du tagit, och visst är det skönt med en stund för sig själv på morgonen. Jag är i Skåne och låg en stund i vår lilla stuga med datorn innan de andra vaknade, härligt<3
    Hoppas din midsommar varit bra, vi har klarat oss från regn så jag är nöjd;)
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  4. Hoppas du haft en underbar helg vännen!
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥