torsdag 26 maj 2011

Hemma hos Keri Russel


Alla foton i inlägget: William Waldron för Elle Decor



Välkomna till dagens hustour!


När jag hör Keri Russel tänker jag direkt på den duktiga, unga tjej hon gestaltade i Felicity. I nästa stund blir jag nyfiken på hur hon är privat, nu lite äldre, lite mognare och kanske vitt skild från sin gamla rollkaraktär. Ett hem avslöjar tveklöst lite om dem som bor där och oavsett förväntningar blev jag så glatt överraskad när jag såg bilderna från Keris Brooklynvåning. En symfoni av mjuka färgtoner och material, me likie much! Enjoy!






Så skönt avslappnade de ser ut!
Förresten, kolla Keris jeans. Tycker att det är riktigt snyggt med en stil som ser ut som att man är redo för vad som....ut och handla grönsaker på torget, picknick vid havet, middag med vänner, shoppingrunda...





Vilket vackert badrum, eller hur!?
Och en walk-in to die for :D




Hugs and kisses from NY.

2 kommentarer :

  1. Ja man kan ju konstatera att hon mognat lite och hon har barn och allt - det hade jag ingen aning om. Superfint hem och buketten på köksbordet var bara såå fin och walkincloset - to die for (som vanligt - när man har garderob) ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Å vilka härliga bilder du visar. Visst är det lite spännande när man får kika in hos kändisar sådär :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥