måndag 23 maj 2011

The good wife




Är det någon mer än jag som fastnat för The Good Wife? 


Säsong ett slutade galet spännande då vi lämnade huvudpersonen Alicia och de andra i en punkt som kunde förändra allt....Serien har en skön stämning och efter ett par avsnitt var jag helt engagerad i de olika turerna och verkligen längtade tills nästa veckas avsnitt. Nu är jag glad att jag inte tjuvkikade på den här säsongen, för även om jag kan vara lite otålig är det faktiskt en rätt skön känsla att se fram emot något en vanlig sketen måndag. Gissa vem som kommer att sitta klistrad framför TV4+ klockan nio?


Kram, kram
 

3 kommentarer :

  1. Åh, vilken tur att du påminde mig!!! Såg reklam att det skulle börja igen, men nu hade jag glömt bort det ändå. Och jag som har väntat - vilken lång paus de tog!?

    Ha en skön tv-kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det är en riktigt skön avkoppling att leva isg in i en serie. Som att ha en liten daten en kort stund varje vecka :-)

    Jag väljer bort sådana stunder. Har slutat att följa serier, det slukar så lätt upp mig. Jag har inte tid :-)

    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. Jag gillar dvd-boxar att plöja, detta låter som nåt för mig.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥