måndag 2 maj 2011

En dag i Luzern




I vanlig ordning har jag lite hårdvaruproblem och kan inte föra över bilder så att ni kan se allt fint jag sett idag :( Det får bli när jag kommit hem istället....men tills dess får ni lita på mitt ord då jag påstår att jag för tidigt imorse satte mig på ett flygplan och landade i ett pussel.


Vart man än tittar ser man hisnande vyer kantade av alptoppar och byggnader med spetsiga torn, blått och dimmigt och så vackert att man nästan tappar andan. Mötet börjar inte på riktigt förrän imorgon så därför har jag idag fotat som en japan, studerat schweizermodet (jodå Odd Molly har även spridit sig hit), börjat läsa Marian Keyes nya bok (jag börjar alltid på en ny bok när jag ger mig av på resa) och smuttat på världens godaste latte vid randen av Luzernsjön. Lovely, lovely life! Nu väntar dock några timmars jobb och jag börjar helt obefogat bli rätt nervös inför morgondagen.....


Tack för alla fina hälsningar och jag hälsar tillbaka
Stor kram till er!

5 kommentarer :

  1. Men så härligt det låter. Morgondagen skall nog gå bra, vad det än nu handlar om.

    Ha det fortsatt trevligt.

    SvaraRadera
  2. Låter underbart! Lycka till med mötet!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Åhh så mysigt det låter..:)

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad roligt det ska bli att se dina bilder, kul att hummusen gick hem....nu blev jag sugen, haha!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det låter som du har det hur bra som helst där nere i de pussliga alperna (tänk det beövdes inga bilder för ordet "pussel" gjorde att jag direkt såg det hela framför mig, för att inte tala om dig fotandes som en japan ;)).

    Ha det så gott, lycka till med mötet och njut av Luzern! Ser fram emot att se dina fina bilder sedan! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥