måndag 28 mars 2011

Sommarchic


 


Hej på er!


Hoppas att veckans första dag varit bra! 
Jag har haft det fint, iaf tills jag satte mig i bilen efter jobbet. Orutinerat gick jag direkt i fällan och fastnade i köpcentret när jag "bara" skulle springa in helt snabbt för ett gratulationskort. Och jag som ikväll skulle dammsuga bilen (hanns inte med i helgen), pyssla ihop ett fotoalbum till morfar och springa. Är det så att jag gör upp lite väl optimistiska tidsplaner? Man kan ju tycka att man efter drygt 30 år borde känna sig själv såpass väl att man inser att det inte finns något "bara" när det kommer till shoppingmeckan :D 


En bra sak är dock att jag i farten han norpa åt mig HM:s kalasbra tidning och där hittade de här tjusiga strandflickorna. Jag vill också se precis sådär sommaravlappnat vacker ut när sommaren väl slår till. Turkost och torkvindedoftande vita tunikor är det som gäller!





Jag kommer nu att göra ett litet blogguppehåll för ett par dagars möte i Varberg följt av föräldrabesök och jag hoppas att dessa efterlängtade händelser kommer att ta all min tid. Men vem vet, kanske får jag lite bloggabstinens och tittar in en supersnabbis....


 

2 kommentarer :

  1. Bon Voyage!!!

    Gillar din blogg :)

    Anna

    SvaraRadera
  2. Det är svårt att låta bli att inspireras av fina och fräscha vårkläder nu när våren äntligen kommit. Fast lite gäckande är det trots allt, mängder av snö i söndags kan få den mest optimistiska person att undra.Ska snart ut till Torp och handla lite smått och gott inför morfars födelsedag, jag kommer även att titta på lite vårkläder.

    Ha en bra dag,

    kram mamma.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥