onsdag 30 mars 2011

Om att känna sig fräsch





Hemkommen, nyduschad och nöjd!
Vissa dagar känner jag mig sådär lite allmänt klibbig och obekväm....idag var en sån dag. Efter att ha varit småsvettig i omgångar började jag vid tretiden fundera på om deon fortfarande hjälpte. Så börjar jag skruva på mig, småsniffa nedåt armhålan och klura på om de som sitter närmast känner att jag luktar illa och så glömmer jag att lyssna och just då sägs det plötsligt något viktigt......



I de lägena finns det inget man längtar mer efter än en skön dusch och rena kläder!
Har ni något bra tips för att undvika svett-dagar? Tips på superdeo och svettmärksfria material tages tacksamt emot :D I gengäld kan jag tipsa om en sånt himla skönt body-butter: Spa Wisdom Polynesia från Body Shop. Krämig, lättjobbad och väldoftande gör den underverk med min torra hud och gör att jag luktar lite svagt rosigt hela dagen! Synd att jag inte hade den med mig idag :)


 
Kram från en nybliven nyponros :)

3 kommentarer :

  1. Jag håller en del föredrag och då finns det bara ett hjälpmedel, Absolut Torr. Den hjälper mig de stunder nöden kräver..tur är väl det?!
    Städar som en tok och kände ett 'urgent need' för nyponros doft nu. Imorgon kommer en bloggis till mig, så här måste det fixas...

    Kramen min vän

    SvaraRadera
  2. Nyponros minsann :-)

    Ha dte gott

    SvaraRadera
  3. Ja, kör samma knep som Tina, Absolut Torr ca 1 gång/v. Otroligt att jag skriver om detta tips. Härligt när man kan delge det mesta på bloggen;)
    Annars använder jag deospray för den klibbar ju inte som roller gör.

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥