söndag 2 januari 2011

Love and other drugs

Foto: Amelia




Hej igen...




Jag tycks inte kunna låta bli att göra många inlägg idag.... ( måste vara all energi man får av solen ) men jag måste bara visa bild från en film som skulle kunna vara en lovande romcom. Anne Hathaway och Jake Gyllenhaal ( he had me at Donnie Darko ) gör huvudrollerna i historien som tycks börja med en relation utan förbindelser som sen leder till mer känslor och antagligen en fnurra innan ett lyckligt slut. Jag älskar avkopplingen i den oftast förutsägbara handlingen i romantiska komedier. Dessutom, vem gillar inte lyckliga slut? Hoppas att Love and other drugs uppfyller förväntningarna.




Sov sött!

3 kommentarer :

  1. Lite udda titel på filmen kan man tycka...
    Kul att du lägger in många inlägg, jag känner samma sak. Blir nog ett till ikväll för mig med;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag funderade på samma, ska upp så tidigt i morgon. Men jag kan ju läsa alla andras fina inlägg istället..fjorden på ett av sina bästa ställen såg jag..

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Nu är de frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)
    http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund.html

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥