söndag 5 december 2010

Snöig söndag

 




Godmorgon!



Oj vad det snöar här i Onsala! Vita flingor yr ner från himlen och bäddar in allt i ett fint täcke. Jag älskar snö! Det är så vackert och ger ett sådant lugn (ända tills man ska ut och köra bil :-) ). I  morse när jag hämtade tidningen var allt så stilla som det bara kan vara i ett litet samhälle....och det bästa var att jag hade äran att göra dagens första spår i snön.


Gårdagen däremot var inte lika stilla.....
....beställning av köksbord på Bolia tätt följt av superbrunch hos C&F:














Sen stötte jag ihop med C+familj och just det visar en sak jag gillar så mkt med Göteborg, staden är hyfsat stor men det är ändå ganska vanligt att man möter någon man känner -trevligt helt enkelt :) Sen var det även just igår skoj att se all julskyltning och hur fin staden såg ut på kvällen.







Efter en jätterusch med julklappsinköp fick vi slutligen respit hos finaste A, där ett julklalasbord väntade. Jag smakade äntligen blossas årgångsglögg med saffran, som verkligen var jättegod! Massa mums :)








Nu väntar söndagslunch och kanske en vinterpromenad.
Stor kram till er alla!




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥