torsdag 9 december 2010

Paparazzi





Got ya!



Har ni det bra ikväll? Jag har hittat min islandskofta som varit försvunnen under flera år. Superglad började jag fota för att fånga den utifall den försvinner igen (man vet ju aldrig). Men det är rätt svårt att fota sig själv tycker jag.... det är som att perspektiven blir helt skeva och att man alltid tittar åt fel håll. Om någon har tips tar jag tacksamt emot.










Annars är det nu nya Elle mat & vin som gäller. 
Jag planerar nyårsmiddag och tycker då att det är extra kul att bläddra i mattidningar för att få inspiration.
 Ett hett tips är jordärtskockssoppa som förrätt....sen får vi se.







Ha en skön kväll!
kram, kram




Ps. Denna sköna låt snurrar nu hos mig.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥