tisdag 14 december 2010

Julgransdekoration!




 Godmorgon!


Jag älskar att klä granen och i år fick jag göra det ovanligt tidigt. Killen och jag ska åka bort över julen och vi vill så gärna hinna njuta lite av granen innan. Därför står nu ett strålande vackert träd i vårt vardagsrum och gör mig glad och varm inombords.






Jag vet att vår gran går helt emot den stilrena trenden, men jag kan inte hjälpa att gilla Disney-varianten med extra allt :) Varje år brukar jag köpa en ny dekoration. Undrar vad det ska bli i år...



Ha en fin dag!




2 kommentarer :

  1. Vilken julstämning och med alla fina kulor och glitter m.m. Du gillar verkligen att klä granen, redan som liten var det oftast du som ville göra detta.Det tyckte jag var bra, eftersom jag hade så mycket annat att stå i.
    Ha det nu så julmysigt, vi ses snart!

    Kram från mamma.

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är mamma! Visst är det så att jag väldigt gärna klär granen och om ni inte redan gjort det dagen innan julafton är jag gärna med och hjälper till :)

    Hoppas att du blev nöjd med klippningen. Jag måste också ta mig iväg snart. Funderar på att göra nya slingor.

    Ha en skön kväll!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥