onsdag 22 december 2010

Bitande kyla och värmande vänner





Hej!


Har ni som jag äntligen gått på julledighet? Det ska bli jätteskönt att under julhelgen träffa familj och släkt, börja titta på film oanständigt sent, läsa böcker så fort man får en chans, laga god mat och bara vara.


Idag laddade jag energi och var ute på en promenad. 
Jiiises vad härligt och vackert det var. 
Men havet biter så jag var snabb med fotandet!












Det är lite tomt utan killen, men som tur är kommer vännerna hit och jag ska testa att göra jordärtskocksoppa med baconkrisp. Men tills dess ska jag försöka hålla mig från att äta för många lussebullar. Jag tog just ut dem från ugnen och för en hungrig mage luktar det otroligt gott!



Ha en rofylld dan före dan före dopparedan.
Kram




Ps. Såg ni månförmörkerlsen i går? Coolt!



3 kommentarer :

  1. Hej hopp, nu är jag ledig!!
    Du har varit nere vid fjorden ser jag, snygga bilder! Ska försöka komma ut och röra på mig imorgon, hoppas solen skiner på mig som den gjort på dig idag.
    Tack för dina gulliga ord sist..
    Kramelikram Tina

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Jag fick jullov igår, såå skönt... Sänder dej massa kärlek och glädje för en underbar jul! xoxoxo alice

    SvaraRadera
  3. Ha en riktig skön och mysig jul! Vi ska ha julen hos oss i år så idag anlände min syster med familj. Jättemysigt! Kram Jessica

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥