söndag 12 december 2010

Bilder från tjejhelgen





 Välkommen sköna söndagskväll!



Huset känns just nu lite tomt efter att vännerna åkt hem. Men den sköna känslan sitter fortfarande kvar och jag sitter och slappar med ett glas bubbel medan killen gör mat -hur lyxigt är inte det?



När man har varit med om något roligt, brukar jag i efterhand tycka väldigt mycket om att titta på bilderna från det roliga. Under eftermiddagen har jag pysslat lite med att gå igenom helgens foton och här är några som jag blir särskilt glad av.









Mästerkockarna in action för att fixa trerättersmenyn:
1. Lax med avocado och pepparrotskräm
2. Het afrikansk lammgryta
3. Lingonpannacotta med pepparkakskross






Helt utpumpade efter maratonshopping och massa mat i magen hamnade vi till sist framför Sex & The city som lämpligt nog gick på TV. Hur härlig är inte den filmen? En enda lång parad av roliga och vackra outfits. Gissa om vi kände oss less glamourous? Men vi var väl så nöjda och efter en välbeskärd del av tjejprat i mörkret innan man tillslut kröp i säng var jag så glad man bara kan bli av att umgås med riktigt nära vänner.






Nu väntar maten och sen lite cykling framför TV:n. 
Måste ju göra lite bot för helgens syndande ;-)


Stor kram!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥