söndag 21 november 2010

A walk down memory lane





Kolla vilken vakthund vi har!



Det är mitt gamla kramdjur "hunden", som har stenkoll på mina småtavlor.
Jag har en målning i olja, en akvarell och nåra foton som gör mig extra glad. Dessa har ännu inte fått någon plats på våra väggar men det är bara att de får ligga och mogna till sig :)  Ett av dessa foton är en bild på farmor som ung.



Jag tycker att hon var väldigt vacker!

Trots att det är flera år sedan hon dog, tänker jag ofta på henne och undrar om hon hade varit nyfiken på mitt liv nu. När jag var liten bodde vi uppe i Dalarna och farmor och farfar passade mig en del. Därför har man många roliga minnen av farmor och tiden i Övertänger.

En rolig detalj är hårspännet på bilden, som hon använde på samma sätt även som gammal. Undrar om jag kommer att ha hög tofs om 40 år   ;)








Nu väntar förberedelser för en GI-lunch med vännerna S&Co. som kommer hit på besök. Jag tänkte att deras lille son E kanske vill låna hunden.
Vad tror ni :)



Njut av söndagen!
Stor kram






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥